tisdag

altså, kvällarna går så fort! igår när jag kom hem från jobbet var klockan ungefär sex.... då stack vi o käkade, och var hemma vid sju igen. sedan sa det bara poff! sen var kvällen slut, och jag somnade framför tvn igen.
jag som vill ha lååååånga mysiga kvällar hemma med krilleponken.
och så får man sova några timmar och sedan är man tillbaka i teliahuset! men jag antar att jag inte ska klaga... jag har ju iallafall ett jobb!

jag har fått erbjudande om en ny lägenhet, btw! :) en tvåa nere i partille. på 80 kvadrat! det är sjukt stort..... lite mer än 25 kvadrat, som den förra lägenheten jag tittade på.
denna gången ska jag dock inte hoppas på för mycket, och verkligen inte ta ut någon seger i förskott. men jag kan ju inte göra annat än att hoppas iallafall!


nu är också biljetterna och hotell bokade till london! äntligen ska jag få träffa min allra bästa vän joss! :) jag längtar! det ska bli riktigt roligt att få komma till london. gå på harrods, åka london eye, gå på Madame Tussauds och framför allt dricka kaffe på starbucks!
london, here i come!

london

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0