vardag igen

måndag och jag är tillbaka på jobbet. när jag kom hit blev jag lagom förbannad! någon hade dragit ner mina öisbilder och dessutom satt över bilderna på daniel craig.... kul. så går det när man är ledig!


igår var lena hemma hos mig och tog en fika, och så diskuterade vi företagsidén. der blir mer och mer intressant varje gång. dock oroar jag mig hela tiden för att jag inte kommer ha tid, och dessutom bli ännu mer stressad. så jag är lite tveksam, det måste jag erkänna. ><
resten av kvällen spenderades framför playsation. buzz och guitarhero! bästa spelen som finns! ;)


buzz



3




Kommentarer
Postat av: Siolia

Länkade mig hit, trevlig blogg. Hoppas dagen blir bra :P

2008-09-29 @ 12:55:47
URL: http://siolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0