så var snart påsken förbi

denna påsk har gått fort! men det är skönt, jag har jobbat hela påsken och det har vart lugnt & skönt, och dagarna har flutit på bra. riktigt grymt betalt också!

påskhelgen annars har vart bra. i fredags var my, tommy och maggie hemma hos mig och krille på lite middag.
inte en speciellt lyckad kväll - och jag tror och hoppas att de som känner sig "träffade" av min kritik förstår varför.
men, det var god mat, gott vin och hyfsade bra tvprogram på tvn ;)

lördagen - påskafton! spenderades på jobbet fram till klockan fem. sedan var det hem till krilles mamma marie för påskmiddag tillsammans med johan & carro.
det blev en väldigt lugn påskafton för vår del med påskgodis bänkade framför tvn och robinson. för övrigt är billing helt klart bäst! en otroligt smart kille, som borde vinna hela skiten.


igår var det påskdagen vilket också var lika med jobb. men som jag nämnt tidigare har det vart sjukt lugnt på supporten, så flera av oss har fått gå hem tidigare.
så igår efter jobbet hämtade jag krille i kållered. sedan åkte vi til allum där jag köpte två helt underbara spettsklänningar på gina tricot. en svart och en rosa! jag längtar tills det blir ytterligare lite varmare ute så man kan springa runt i bara klänning och jeansjacka!
hur som helst. igår efter den lilla shoppingen var det ytterligare en påskmiddag hemma hos mina föräldrar. massa mat, klassisk påskmat som ungefär är detsamma som julbord. men gott är det!


tillbaka till svaret! idag är sista påskdagen & sista jobbdagen - sedan väntar 3 dagars ledighet för min del! gott är det!
glad påsk!

Kommentarer
Postat av: My

Varför var det inte en lyckad kväll?

2009-04-15 @ 12:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0