en tom känsla

usch, jag orkar inte ens kommentera gårdagens derby.
men trots resultatet hade jag, emelie och min sambo krille en väldigt rolig kväll tillsammans! dyra sittplatser, men det var det värt! fick iallafall vadderade stolar på ullevi.
för att få er att förstå hur det kändes efter förlusten på 1-0 så tänkte jag klippa in ett litet inlägg jag hittade i en öisblogg förrut. precis såhär känner jag:


"Mest skrämmande är det att man efter denna match har insett att vi fan inte är bättre än vad tabellen visar. Man var för första gången likgiltig när man var på väg hem. De dåliga ursäkterna och analyserna var som bortblåsta... Inte för att GAIS på något sätt var bättre, utan för att vi är så jävla dåliga på alla möjliga sätt. Sist vi åkte ut från Allsvenskan var man bedrövad för att man hela tiden ansåg att vi var bättre än vad tabellen visade. Men denna säsong inser man som sagt att vi fan inte är det alls. "



men än är det kankse inte kört? jag tror varken att djurgården eller gais vinner så mycket mer matcher... jag hoppas vi kan plocka lite poäng i kommande matcher och klättra om dem. sakta men säkert!

Kommentarer
Postat av: carrou

vadå vadå tell me :D

2009-08-18 @ 21:14:14
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0