grillfest på orust!

igår var en härlig dag! jag uppskattar ibland att vi har nedcabbad bil. som igår! körde ut till hönö för att hälsa på mamma och pappa. det var nästan 30 grader varmt. då uppskattar man att inte ha tak på bilen! det blåser så gött i håret.
var iallafall på hönö ett par timmar. solade, och blev grisrosa i annsiktet. lustigt nog var klänningen som jag hade för kvällen också grisrosa. match making!


drog vidare till orust. hämtade upp krille på vägen. väl på orust var det grillkväll med krilles mamma, hennes nya gubbe, hans familj,carro, johan och lite andra vänner! var en riktigt trevlig kväll med mycket mat och mycket sprit. väldigt mycket sprit. och mitt rosa annsikte var kvällens samtalsämne! kul att man kan skapa lite uppståndelse!
en del av kidsen drog vidare till uddevalla och "trädgårn" ja, tänka er! i uddevalla har man också en nattklubb som heter trädgårn! men jag och krille drog inte med... krille skulle åka hem för att jobba natt, och jag hakade på.




nu hinner jag inte skriva mer! ska in i duschen, hinna klä på mig och sedan ska jag ut med emelie och ta några öl (läs cider). därefter väntar derby, och sedan madonna!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha ha, fast trädgårn i uddevalla stavades "trägårn" lite mobbat tycker jag...;)

2009-08-10 @ 13:13:23
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0