när U2 soundchekar skakar teliahuset

jag tycker det är riktigt tråkigt att jobba helg - och idag kändes det värre än vanligt, för idag är första dagen på flera veckor som det inte ösregnar i sverige. idag är det riktigt fint väder! skönt för alla som ska stå och gunga på ullevi ikväll till U2.
det är så roligt, för både igår och idag när U2 soundchekade runt lunchtid skakade hela byggnaden jag sitter i (teliahuset ligger precis mitt emot ullevi) ganska häftigt!
nästa helg är det min tur att stå på ullevi och skaka loss till madonna! appropå det, är det någon som vill gå med mig och veronica på madonna? har en biljett över! säg till isåfall! ni får köpa den billigt...


slutar klockan åtta idag. det känns segt... riktigt segt. och så börjar jag tidigt imorn. sedan är helgen slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0