på väg!

vi har just passerat jönköping och är nu verkligen på väg till stockholm! äntligen!
men jag gjorde en riktig tabbe i morse och glömde biljetten hemma... som tur var kom jag på det innan jag var inne i stan. så jag fick hoppa av bussen, i panik ringa mamma och be henne hämta biljetten hemma hos mig och sedan köra upp till spårvangshållplatsen där jag väntade. såå, det blev lite tight om tid. men det gick!


nu väntar tatueringsmässan och stockholms uteliv på oss!







... och dem blåa tungorna kommer från carros jävla ögongodis...

Kommentarer
Postat av: Ida

åh vad roligt! :) hoppas ni har kul , fin blogg föresten :)

2009-08-29 @ 16:08:19
URL: http://layide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0