kan man köpa sig lite ORK på e-bay?

usch, jag är trött. jag har dessutom huvudvärk och är megahungrig. detta är helt enkelt ingen bra dag!
övningskörde med mamma imorse i nästan 2 timmar. ältade korsvägen, avenyn och allén fram och tillbaka. nu kan jag fan varenda fil och rondell i hela storgöteborg. skönt att jag föddes med ett grymt lokalsinne och minns allt iallafal...


allt är fortfarande osäkert med jobbet. det skaver, för jag vet just nu inte alls vad som händer med min framtid här på telia.
jag måste verkligen få behålla jobbet! och krille måste få ett jobb. det finns så sjukt mycket vi vill göra som vi måste avstå ifrån. vi vill flytta till ny lägenhet, köpa bil, kunna resa. jaa, kunna unna sig att köpa och göra roliga saker utan att ständigt tänka på pengar - hur vi ska få det att gå ihop...


jaja, nu är jossan hemma i sverige iallafall :) det känns otroligt skönt! ska försöka träffa henne nått i veckan,
och dessutom tänkte jag tillbringa helgen med denna unga dam! hon måste ju självklart komma upp och se min lägenhet, och lilla rolf! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0