ladda upp!

jag känner peppen redan nu! imorgon fyller jag 20, och det kommer bli så roligt :)
fest med alla mina vänner, paket, tårta! jag har köpt en jävla massa snacks, och drinkmixar. och imorgon ska jag ta bilen till systemet (helt själv! då kan jag både köra bil själv, och köpa sprit själv)
det kommer bli kanonroligt!
det är mycket som händer nu! har fått erbjudande om en jättefin och stor nybyggd lägenhet som är värsta drömmen! men allt hänger på jobbet... och eftersom jag FORTFARANDE inte vet någonting så måste jag nog dessvärre tacka nej - vilket suger pung! menmen...




efter jobbet idag ska jag in på lindex & köpa mig en ny BH tills imorgon också.
och jag vet inte ens vilken klänning jag ska ha på mig imornkväll? antingen en rosa, eller en leopardmönstrad.
riktigt snygga båda två!



om inte all sprit går åt imorn får jag ta med det på jakobs fest ;) men det betyder att jag måste övertala honom att verkligen komma  till mig imorn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0