lite mer jobb!

hurra! nu är jag lite gladare igen!
hade precis ett möte med min chef som hade suttit på ledninsmöte hela morgonen - och fått klart att dem får förlänga alla vikariat i ytterliggare ett par månader. så nu har jag garanterat jobb fram till 31 maj!
det känns skönt, då har man ytterligare lite mer tid att planera vad som ska hända sen.
dock verkar det väldigt osäkert inför sommaren - förmodligen kanske jag får gå in som sommarvikarie 1 juni, och då får jag inte ta ut mina 26 semesterdagar jag sammlat på mig nu under sommaren.
så  för att vara säker på att jag får dem semesterdagarna jag tjänat ihop måste jag ta ut dem innan 1 juni. så det kanske bilr en semestervecka eller två i april, och så någon i maj. kanske borde man dra iväg någonstanns då? så man verkligen får lite sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0