ullared!

nyss hemkommen från ullared där jag tillbringat dagen med min fästman! :) fick köpt en hel del saker till lägenheten... diskmedel, rengöring, glödlampor och annat skoj. ja, ni hör! bara vuxen-tråk-saker. men, ack så nödvändigt!
fick också köpt en hel del saker till festen på fredag! åh, i övermorgon blir jag 20 år! och då blir det partyparty ^^
skönt med körkort nu också, jag behövde inte be någon om skjuts idag! jag kunde köra till ullared och tillbaka helt själv utan att vara beroende av någon annan!


nu sitter jag här med magdalena, och väntar på att få skölja ut min hårfärg. jag köpte mig en rödbrun färg nere på ullared. jag gillade inte riktigt den färgen jag hade nu... den skiftade nästan i grönt ibland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0