aldrig igen!

förlåt att jag inte bloggat på hela helgen... jag ville ju lägga upp bilder och sånt i fredags, men det blev inte riktigt av.
min helg har vart tragisk, jag vill aldrig vara med om det igen.
jag sammanfattar lite kort:

i fredags när jag och magdalena träffades i stan efter jobbet tog vi vagnen hem till mig. vi köpte mat och satte oss hemma i soffan för en myskväll! dock var det en hel del polisbilar i omlopp runt omkring och en polishelikopter som cirkulerade över skogen. jag gick in på GP.se och läste där att för en stund sedan blev en spelbutik i lövgärdet rånad. jaja, sånt händer ju hela tiden överallt. inte mer med det! trodde jag... 
jag lyckades bråka med krille denna kväll också, så jag var ganska ledsen och ångerfull när jag gick och la mig... det tog en stund att somna, dessutom var det massa ungdomar ute och ropade och höll på... hemmafest tänkte jag,. och när jag nästan hade somnat helt så PANG! jag och magdalena flög upp. då var det ingen hemmafest, utan ett gängbråk på baksidan av vårat hus. och självklart, skottlossning.
då brast det för mig! jag var som sagt redan ledsen för allt med krille, och så nu detta som skrämmde upp mig. jag ringde till 112, de skickade en polispatrull och sedan ringde jag krille och hans vänner som i panik fick komma för att hämta mig och maggan. jag var skräckslagen och kunde inte lugna ner mig. jag ville inte lägga mig där utan krille igen - men han var ju iväg och lanade, och skulle dessutom jobba om en timma (han jobbar som tidningsbud)
så jag och magdalena fick helt enkelt åka med dem. först lämnade vi rolf hemma hos min mamma och pappa. sedan så delade vi tidningar med krille. sedan var klockan sex på morgonen och jag skulle egentligen upp för att jobba. men jag insåg ganska snart att det skulle bli omöjligt i mitt tillstånd. klockan sju somnade jag, krille och maggan i en säng på olas väg utan täcken. sov i ungrfär 3-4 timmar sedan var det ljust, och omöjligt att somna om!


var helt slut igår. och det är jag nu också.... fast idag är jag iallafall på jobbet.
jag och magdalena lyckades ta oss på bio igår kväll iallafall :) vi såg mammut! en riktigt bra film. heja lukas! den gjorde du bra. den här också!

Kommentarer
Postat av: josefin

älskling! önskar jag hade varit med er. gud vad hemskt, men det viktiga är ju att det inte hände nåt med er! ååh jag får panik bara av att tänka på det. jag hoppas det känns lite bättre nu iallafall : / ring mig om du vill hjärtat! och tack för inlägget över, blev helt rörd. det var det finaste på länge <3 snart kommer jag! älskar dig <3<3<3<3<3

2009-01-26 @ 18:12:09
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0