helg igen!

så var det helg igen. och för mig en långhelg. riktigt lång dessutom! är ledig fredag, lördag, söndag och måndag! fyra dagar... försök slå det ni! :D
jag ska försöka ta det så lungt och varva ner så mycket som möjligt. det kommer bli en bra helg!
ikväll kommer sara och linus först hit på middag! det blir självklart taco när sara kommer hit! ^^
sedan ska vi på bio, på premiären av den nya wallanderfilmen. jag älskar dem filmerna, så jag hoppas den inte gör mig besviken ikväll!
första gången vi ska lämna rolf i flera timmar... men det klarar han nog :')

imorgon blir det sovmorgon och slappdag. sedan kommer magdalena hit - traditionen! först var det tänkt att vi skulle ut på krogen eller nått, men eftersom hon lyckats bli av med sitt bankomatkort och jag dessutom också får försöka spara lite pengar blir det nog som vanligt en hemmakväll med mycket film och gos.
nu har vi ju en kattunge att gosa lite extra med också!
dessutom ska vi träna på söndag! hur bra är inte det?



nej, nu ska jag hämta tvätten i tvättstuga och ställa mig och stryka lite.... fan vad vuxet det lät. uscha.
äh, jag hämtar tvätten och slänger den i en hög på golvet istället :D

Kommentarer
Postat av: Morsing

haha :D.

Jag är för övrigt ledig fram till på onsdag. Slå den du ;)!!!

2009-01-09 @ 15:23:28
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0