krångel krångel hångel!

jag blir så trött - jag och magdalena bokade ju tåg och boende igår till malmö/köpenhamn. men vad tror ni händer? jo, de dagarna dyker det plötsligt upp en ip-telefoni utbildning på mitt schema som jag bara inte kan missa. mitt jobb kan hänga på den utbildningen. som alla säkert läst varslar telia folk. dock sitter vi på bredbandssupporten hyfsat säkert än så länge. utan supporten skulle inte telia klara sig speciellt bra med tanke på hur mycket dem sålt senaste året som tyvärr inte fungerar smärtfritt hela tiden.

men men, resan har vi fått skjuta fram ett par dagar. då kom nästa problem. hotellet vi hade bokat hade inte lediga rum de dagarna vi ändrat till. men efter många om och men ringde killen upp mig och sa att dem fått en avbokning på ett dubbelrum torsdagsnatten - men inte fredagsnatten. men jag tackade ja till erbjudandet. så nu har vi fredagsnatten - vart ska vi sova då?
håller på att kolla runt på lite andra hotell men det mesta är fullbokat. inte så konstigt, eftersom det är sportlovsvecka. det enda som verkar ledig är på scandic, där det kostar 1500 pet natt och person. inte riktigt vad vi räknat med i pengar...
finns också ytterligare ett alternativ. jag har en bekant som bor i lund som erbjudit oss att sova där. gratis visserligen, men jag är rädd för att han ska känna att man utnyttjar honom bara för att få bo gratis.
men vågar man sova på centralen i köpenhamn eller malmö en natt? knappast. speciellt inte eftersom det är fredagen den trettonde! vad som helst kan ju hända ;D


vill hem till krille nu. kanske lite hångel? haha. var bara tvungen att återkoppla till min rubrik.
det blir hångel och OC ikväll, det vill jag lova :)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vi kommer få det myspys :)

2009-01-14 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0