middag någon?

helgen försvann förbi igen. fredagen blev myskväll med choklad och rödvin hemma hos mamma :) pappa är i london en vecka, och mamma ville ha lite sällskap. så jag tog med mig lilla rolf till sävedalen.
det gick riktigt bra, och han kom överrens med de andra katterna elsa och sune! eller, elsa såg mest livrädd ut när rolf skuttade runt.... men annara så ;) ingen catfight!

igår lördag vaknade jag och mamma ganska tidigt. vi åkte först hem och lämnade rolf, sedan passade jag på att övningsköra någon timma eller två tillsammans med mamma. vi åkte runt till lite olika affärer och tog en massa omvägar ^^
sedan blev det girlsnight här :) my och magdalena kom hit. det blev tjejsnack hela kvällen. vi hade tänkt kolla på lite film och sådär, men det blev inte av. vi pratade bort hela kvällen och halva natten. dock mysigt det också! :)





söndag idag... jag har inte tagit mig ur nattlinnet än... och klockan är tio över sex.
ska tvätta om en timma, sedan blir det slappkväll med lite OC tror jag ^^ söndagar känns meningslösa och ångestladdade, men det är trots det skönt att dem finns. då hinner man göra såntdär viktigt. som att sova ut, städa och tvätta.
nej, nu blir det middag.... korv med bröd? ungefär så mycket jag orkar nu.
-KRILLE, SÄTT PÅ SPISEN FÖRFAN!

Kommentarer
Postat av: Leonora

Sv; Ja för fan, hjälp till med betalningen och du är med :D

2009-01-19 @ 11:32:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0