olycka

usch , igår efter jobbet när jag stod och väntade på att krille skulle hämta mig var jag med om en riktigt läskig traffikolycka. orkar inte riktigt förklara, men bilarna såg ut som små skrothögar. personen i den ena bilen känner jag, men dem kom undan oskadda, båda två! rena turen alltså.
jag lämnade mitt telefonnr till polisen för att eventuellt få vittna. inget roligt! jag som har uppkörning inom kort (ja, det rör sig om dagar, inte veckor)


krille jobbar nätterna nu, i ett par veckor. så jag har alltså fått sova själv i vår lilla lägenhet. eller jag har ju haft rolf ;)
men det går riktigt bra! jag måste ju lära mig att sova själv jag också.
i helgen får jag dock sällskap av magdalena. vi ska på bio imorn efter jobbet och på födelsedagsmiddag hemma hos hennes mamma som fyller år :)


krille ska dessutom lana hela helgen.... hur mkt lan det nu blir,  med tjejer inblandade? hm, tycker detdär är väldigt märkligt. men men.

tänkte ta lite foto och lägga  upp här i bloggen från min senase veckas shopping!  kommer ikväll :)


Kommentarer
Postat av: josefin

vad har hänt?! :( puss<3<3<3

2009-01-24 @ 02:40:35
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0