to do!

men hallådär, jag följer trenden och vill också lägga upp en to do lista! fast detta är blandad to-do och önskelista!

  • klippa, färga och ev sätta i lite extensions i håret
  • gå och fixa mina naglar, akrylnaglar
  • se till att jobba hårt de 3 kommande månaderna, så jag får förlängd anställning 
  • gå ner i vikt
  •  köpa mig en iphone (dåligt av mig att typ vara sist med det...)
  •  köpa nya skor, mina är trasiga i dragkedjan och allmänt slitna nu

och ändå, trots allt detta ska jag försöka spara pengar.... hur fan ska det gå ihop?



imorgon ska jag och sara gå på bio med våra män! det ska bli riktigt roligt. vi ska se premiären av wallander!
och innan dess hade vi självklart tänkt hinna med en tacobuffé någonstanns. ni minns väl alla att sara och hennes familj är familjen taco?



'
vi hade likadant hår, likadant smink, lika cpiga och ja... vi var bäst helt enkelt!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0