bloggfri semester!

nu har jag haft mina 4 veckors semester! det har vart skönt att vara ifrån telia ett tag. och jag har hunnit med en hel del! men det finns fortfarande saker som jag vill göra som jag inte riktigt hunnit göra... men men!
har bland annat firat två år med min pojkvän - vi tog en resa till mallorca en vecka! underbart skönt och avslappnande.
har också vart lite i sommarstugan på hönö, träffat vänner, festat, shoppat och bara haft det bra!
jag har inte bloggat under semestern, men det beror mest på att jag inte suttit vid datorn speciellt mycket. eftersom jag sitter vis datorn 9 timmar varje dag när jag jobbar kände jag att jag kunde låta den vara.
men nu när jag är tillbaka på jobbet på måndag kommer det bli många timmar med bloggen varje dag!


här kommer lite bilder från vår semester på mallis! :)


















underbara magaluf/palma nova

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Ååååh va mysigt ni såg ut att ha det! :D

2009-07-26 @ 11:49:09
URL: http://sabrina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0