packad och klar!

haha, näe. inte riktigt! jag har mycket kvar att packa. och så ska jag hinna åka och köpa shorts också! och växla pengar....
det är synd att dem inte har pesetas i spanien längre. dem var så snygga! euron är inte alls lika häftig.
hur som helst så ska det bli så himla skönt att åka iväg nu va! jag har visserligen haft en veckas semester här hemma i sverige nu, men det går inte riktigt att koppla av. det finns alltid någonting i lägenheten som behöver fixas, eller så ska det handlas eller tvättas. när jag åker bort behöver jag inte tänka på någonting mer än att gå upp mellan klockan 9-11 för att kunna få hotellfrukost. möjligtvis får jag inte heller glöma bort att smörja in mig med solskyddsfaktor. annars kommer det bli en "did you take all the sun today?"
åh, jag tänker på jossan hela tiden nu när vi ska till mallis. det är ju en jävla slump att jag och krille ska till exakt samma ställe. det kommer kännas konstigt!
men jag vet ju att stället är bra! och en vacker dag, kanske nästa sommar, så vet jag också att det är dags för mig och jossan att åka tillbaka. det placet kan man inte få för mycket av!

på tal om place man inte kan få för mycket av, igår gick jag och carro runt på IKEA. jag köpte lampor att ha i vardagsrumsfönstrena. mina fönster är så jävla stora, så jag köpte två ganska stora och höga lampor. skitsnygga! dessutom har jag fått det jättefint på balkongen nu med matta, doftljus och nya blommor! det ser ut som ett riktigt heminredningsprogram.



vill förresten passa på att tacka emelie & maggie för igår kväll :) det blev en lång fika på en mysig uteservering i vasastan! :) gööörmysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0