sommarkrysset & barnfilm

ja, det har vart en mycket lugn dag detta! eftersom jag festat två kvällar i rad (i torsdags var vi ett gäng på rockbaren och igår var vi på hemmafest i kållered) behövde jag en slapplördag. vid femtiden var vi ute och storhandlade på Ö&B och sedan en lååång sväng på ica maxi  där nästa veckas mat köptes. mest nudlar och färdiga pastarätter att lägga i frysen....
för USCH på måndag börjar i jobbet igen.... och då är det slut på all lyxmat och alkohol.

hur som helst, kvällen har vart lugn. jag och min sambo krille har käkat tacos, tittat på sommarkrysset och tryckt i oss lite godis. i sommarkrysset var carolina gynning tillbaka. I LIKE! den kvinnan alltså.
sedan spelade jag några omgångar kort medans krille tittade på de 102 dalmatinerna. själv anser jag att det är en barnfilm, och ingenting som ska sändas halv elva på kvällen. men men, så var fallet.

nu ska jag spela lite kort igen, sedan blir det nog sängen! godnatt alla läsare, nya som lite äldre ;)



snygga kvinna!


Kommentarer
Postat av: dadda

Sv:

Va trevligt! Jag var i Cala Major och Palma =) Vart var du?

2009-07-26 @ 14:42:54
URL: http://chickss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0