the body shop, en bra affär!

häromdagen fick jag hemskickat ett kontoutdrag från the body shop. jag har ett klubbkort hos dem som jag drar varje gång jag handlar så får jag bonus. och när man handlat för en viss summa får man presentkort, rabatter eller små presenter. ni vet principen, h&m och åhléns har liknande grejer.
mitt kontoutdrag från the body shop från januari-juni var på 4700. fattar ni? nästan 5 tusen spänn bara första halvåret. och då vet jag att jag köpte massa saker där innan jul till julklappar, och handlade en hel del på mellandagsrean i december, som INTE räknas med, eftersom det var förra året.... annars skulle nog kontoutdraget vara på närmare 8000.
om jag fortsätter i samma takt kommer jag att handla för ca 12000 per år på bara the body shop! fast å andra sidan... det är nog vad jag lägger på cigaretter på några månader. så nej, jag kommer inte sluta handla på the body shop.
nästan alla mina hud&skönhetsprodukter som jag använder kommer just där i från. tvålar, shampo, balsam, parfym, body lotion, boddy butter, smink, badskum, deodorant... listan kan bli hur lång som helst! igår räknade jag att jag hade 12 stycken olika body butter. helt sjukt!

men jag har en sak jag bara MÅSTE rekomendera till er. när jag och mamma var inne på the body shop i förra veckan ville en av de anställda i butiken testa en "mirakelsten" på våra naglar. det var en såndär sten med 4 olika sidor som man skulle ta varje sida i 10 sekunder på varje nagel. jag har haft massvis med sådanna filer hemma, men dem har inte fungerat sådär jättebra. men denna var helt otrolig! våra naglar är fortfarande helt lena och ser nyputsade ut! så självklart har vi nu köpt varsin "sten" för bara 49 kronor styck!


för övrigt är the body shops bästa doftserie just nu cocos! har köpt en liten serie med tvål, badskum, läppglans och så en bodylotion med skimmer! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0