i taket lyser stjärnorna

igår kväll/natt när jag kom hem från jobbet laddade krille ner en film åt oss. "I taket lyser stjärnorna" - jag och maggie hade länge tänkt gå och se den på bio i vintras, men det blev helt enkelt aldrig av.
men nu när den kom ut på pirate bay var det självklart att se den. men gud va besviken jag blev! jag hade hoppats på en film i stil med fucking åmål, hipp hipp hora eller liknande. men icke! skådespelarna var riktigt kassa enligt mig, inte ett enda känt namn man hört förrut heller... dessutom var storyn väldigt tunn och hela filmen var frukansvärt förutsägbar. ingen riktig feelgood film som jag hade hoppats på!

Kommentarer
Postat av: krille

det var ju kul när hon dog

2009-06-03 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0