nyförvärv

igår var jag och krille en heldag på liseberg - vädret var ju inte på topp, fast å andra sidan kom det bara en liten regnskur! och det var knappt några köer till åkattraktionerna, så egenlitgen var det perfekt lisebergsväder! solen sken lite bakom molnen, men det var mulet dock inget regn. så ska ni gå på liseberg - passa på att gå en sådan dag!

självklart åkte vi alla attraktioner, både gamla och nya... vissa hann vi med flera gånger.
när vi stod i kön till balder som bara namnet får mig att rysa lite (trogen öisare som jag är) träffade vi fredrik pettersson - en gamal goo vän och öisare som kom med informationen att öis klockan 13 skulle hålla presskonferans!
självklart blev jag aningen nervös - misstänkte att det hade någonting med janne carlsson att göra (som jag förövrigt gillar, men har insett att han inte klarar av jobbet)
och jag hade rätt - när jag kom hem kastade jag mig framför datorn och fick läsa att vi från och med nu har ny huvudtränade vid namn Åge Hareide som tidigare tränat helsingborgs if och även norges herrlandslag!
trevlig överraskning minst sagt! detta behövde truppen...
sedan tidigare har vi också fått låna elfborgs johan sjöberg som också är en krigare (vad jag hört och läst!)
blir nu allbäck och santos friska tills efter uppehållet har vi nog ett av allsvenskans vassaste lag, utan tvekan!




Kommentarer
Postat av: Sara - en prinsessas dagbok

2009-06-16 @ 11:49:39
Postat av: Sara - en prinsessas dagbok

förhoppningsvis går det mycket bättre för oss Öisare efter uppehållet. sämre än vad det har gjort kan det knappast göra. :/

2009-06-16 @ 11:51:08
URL: http://sariiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0