vill ha helg!

idag är det.... torsdag va? inte långt kvar till helgen då! gud va skönt. det kommer bli en bra helg, det tror jag verkligen! :)
imorgon fredag efter jobbet ska vi på studentkalas hos my! sedan tror jag att alla studenter för iår ska vara avklarade. eventuellt skulle vi ner till åsa imorgon på studentkalas hos min barndomsvän malin också. men vi får se vad tiden räcker till!

lördagen ska först spenderas med lite shopping. vi ska kolla på en ny tv. det behövs verkligen! den jag har är ganska liten... jag är riktigt sugen på en 40tums LED eller någontgin! men jag antar att det får bli LCD.... LED är lite för dyrt än så länge.
men ny tv måste jag ha!
lördagskvällen kommer spenderas med en fest hemma hos maggie som det ser ut nu! :) tillsammans med massvis med underbara människor. man får ju passa på nu när joss är hemma på besök. snart är hon tillbaka i london igen.

och så söndag då! först var det tänkt att jag och joss skulle ta en heldag på liseberg. dock kanske inte det är det bästa att göra en bakisdag, efter massa festande? dessutom har joss redan hunnit vara där med sin syster nina. så istället blir det nog bio och någon restaurang innan. det ska bli så mysigt :) jag älskar när joss är hemma.
och lite senare i sommar ska jag åka till henne i london ett tag. och förhoppningsvis ska vi försöka klämma in en solresa också! självklart till mallis ;)


LED-TV, jatack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0