en shopaholics bekännelser!

hej alla goa & glada! äntligen fredag. jobbar till klockan halv sex, sedan är jag ledig två dagar :) det kommer bli underbart bra! helg helg helg.

ikväll efter jobbet ska jag hämta upp min älskade kusin sara utanför hennes jobb, hon jobbar på åhléns i nordstan. efter det ska vi ut & äta och sedan avsluta med ett biobesök. vi ska självklart gå på premiären av en shopaholics bekännelser! passar både mig och sara perfekt ;) haha, men hon är värre med mig. MYCKET värre än mig ;)


söta kusinen sara :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

jag har inga alkoholproblem, jag dricker inte alls mycket! :D

2009-03-20 @ 16:32:51
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0