godmorgon!

lördag morgon, och jag är ledig. alltid lika härligt! dock har jag ont  i huvudet som en gnu... känner mig bakis trots att jag inte druckit någonting! är inte det märkligt?


i går kväll var en väldigt mysig & bra kväll. efter jobbet åkte jag & hämtade sara utanför hennes jobb. sedan åkte vi hem till henne och var en stund i hennes supermysiga lilla lägenhet i örgryte. riktigt underbar med kakelugn, gamal parkett och högt i tak. :)
vi stack vidare till bergakungen där vi först käkade riktigt god mat och hade en mysig liten pratstund. allt skvaller om släkten, vänner och alla andra kom självklart fram! haha, det är så underhållande att prata om vår galna släkt...
dags för filmen! vi såg somsagt en shopaholics bekännelser. på premiär dagen! den var riktigt bra! självklart var det som vilken amerikans feelgood film som helst. man kunde förutse slutet långt innan filmen börjat. men ändå! den var rolig och underhållande. helt klart värd att se! shopping shopping! så underbart!





Kommentarer
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

du är den första som gett den bra kritik. haha, det enda jag vet är att folk tyckte den sög. 2 solar max :( men kanske är värt att se den iaf, älskar filmer där jag har aning om slutet, känns tryggare så :P

2009-03-21 @ 11:30:23
URL: http://sabrina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0