konstigt....

jag vet att det låter konstigt, men jag vill flytta till stockholm. möjligtvis till london, eller kanske new york? saken är den att jag vill hinna uppleva saker! och jag vill inte uppleva när jag är 30 bast och sitter hemma på ljungkullen som tvåbarnsmamma. jag vill uppleva nu! kanske flytta utomlands för att jobba! eller plugga? tillsammans med krille givetvis....
samtidigt borde jag inte längta bort så mycket som jag gör! vi har det bra här hemma. jag har ett jobb som jag trivs otoroligt bra med, vi ska snart flytta till sävedalen, jag har mina underbara vänner i sävedalen som jag snart kommer bo nära och jaa, vi har absolut en framtid här! ändå så trånar jag efter någonting annat..... är det något fel på mig?

det blir nog att jag börjar med att flytta till stockholm. sedan utvecklar jag det till london, madrid, lisabon, för att slutligen hamna som någon toppchef på teliasonera i new york. låter det otroligt?
otroligt skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

What about me? :/

2009-03-29 @ 21:47:47
URL: http://beforesixteen.blogg.se/
Postat av: Caroline

neej inte stockholm, vad är du för någon göteborgare :(

2009-03-30 @ 08:42:46
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/
Postat av: Sara B

Sånt där är nog lättast om man är singel, men de där drömmarna har jag med...fast Sthlm, Australien, Nya Zeeland och Kalifornien. Ooh!

Kram

2009-03-31 @ 13:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0