nästa del av helgen:

fortsätter berätta lite om min helg nu! :)



lördag:
vaknade upp ganska trött och seg. dock inte alls lika bakis! utekvällen i varberg blev inte direkt vild, men det var bara skönt! jag fick min dos av fylla och alkohol i torsdags, så jag var nöjd.
där i mot var jag somsagt riktigt seg, och min sambo kände detsamma. så det blev en ganska slapp dag. åkte till kållered, tog varsin pizza och sedan var det melodifestivalen som gällde.
från en början var jag riktigt störd på caroline af ugglas "snälla, snälla". men nu när man hört den några veckor på radion har den satt sig. och visst, det är ingen klassisk schlager låt. men texten är bra, och carolines röst berör verkligen! så jag satt som en tok o röstade på henne under kvällen - säkert 5-6 samtal och ett par sms-röster.
men oj vilken spännande omröstning det blev! jurryns röster var ju värdelösa, men när tittarrösterna kom blev det spännande! caroline af ugglas slutade iallafall som tvåa. inte helt pjåkigt! och vinnaren var också en riktigt bra låt!
jag har inte följt melodifestivalen någonting alls iår. jag har bara sett snuttar, så igår var första gången jag såg hela - och så var det ju självklart för att det var finalen.




heja malena!



söndag: klockan är snart sex på kvällen och krille ligger o sover... dock är det helt okej, eftersom han jobbade inatt och satt framför datorn & lanade fram till klockan 12 i förmiddags. så han har dispans.
men idag har vart väldigt lugnt & skönt också. jag och maggie åkte ner en snabbis till freeport och köpte björn borg underkläder. efter det hämtade jag upp krille i kållered. vi köpte mat, och nu är vi som sagt hemma. tänkte ställa mig vid spisen snart och få till spagetti & köttfärsås. lite senare ikväll kommer somsagt bilderna från i helgen :)



Kommentarer
Postat av: bea

sv: tackar! :D

ja, nu är jag så trött på vintern xD

2009-03-15 @ 18:59:53
URL: http://alwaysbea.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; jaså du tyckte om ugglas ? :D

var inte lika fäst vid henne faktiskt, utan Sarah :D

2009-03-15 @ 20:43:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0