hej & förlåt!

eftersom sabrina (mfl.) nu påpekat min dåliga uppdatering, och jag dessutom fått tillbaka lite bloggsug så tänker jag ta upp bloggen igen! :)
jag orkar inte riktigt nämna allt som hänt sen sista, men det viktigaste: jag har flyttat och är klar med min nya lägenhet i sävedalen och jag har fått förlängt mitt vikariat tills i höst!
jag trivs riktigt bra i min nya lägenhet, och ser fram emot många grillkvällar på balkongen tillsammans med mina vänner & bekanta. jag hoppas ni kommer förbi?


har precis i denna vecka gått en utbildning på jobbet som kallas för  "telia smart" - för att kunna börja supportera ALLA våra kunder med trådlösa uppkopplingar. så har ni problem med era trådlösa nätverk där hemma så kan ni från och med nu slå mig en pling ;)
för övrigt går det riktigt bra på jobbet! vi har sälj-veckor och mängder med tävlingar för de medarbetare som säljer mest.
jag leder överlägset! jag binder & skaffar kunder varje dag.
kanske borde jag jobba på kundtjänst istället för på support?
hur som helst är jag ganska säker på att det är min starka insats i säljet som fått chefen att förlänga mig tills i höst (till att börja med!)


nu ska jag fortsätta i telefonen en stund! men jag looovar att uppdatera från och med nu :) en inlägg kommer lite senare om gårdagens resa till kalmar!

im back
back on track!

Kommentarer
Postat av: sabrina

niice! vilka lägenheter bodde du i? var det vid vallhamra torg? dom nybyggda som brann upp?

2009-05-24 @ 14:56:39
URL: http://sabrina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0