födelsedagskalas

igår hade vi födelsedagskalas här hemma för krille som fyllde 21 igår :) det blev en rolig och lyckad kväll med hela tjocka släkten, från både min och krilles sida.
enda misslyckandet var att tårtan som jag beställt och fått från Cederlüfs var texten felstavad på! hur kul var det att ge krille en tårta som det stod "grattis chrisian" utan T? näe, pengarna tillbaka ska jag kräva!

krille fick massa fina presenter! av mig fick han 2 ascoola t-shirts, en adidaströja, gais-lakan (och öislakan, till min sida i sängen!)
av min mamma och pappa fick han en hårtrimmer, och en rakapparat. sedan fick han lite presentkort och en del pengar. lyllos!

den felstavade, men goda tårtan!

 

födelsedagsbarnet och min bror linus

 

älskade svärmor marie

 

micke, krilles kusin

 

kalas :)



Kommentarer
Postat av: jo

alltså någon på cederleüfs måste ju vart sjukligt bakis ;P

2009-11-24 @ 02:42:47
URL: http://thejelliclecat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0