glasögonorm

min chef har börjat gnälla på mig att jag borde gå till en optiker eftersom jag ganska ofta brukar gnälla över huvudvärk. jag trodde att jag kanske skulle behöva sånadär skärmglasögon, som skyddar mot strålningen från skrämar, tv mm.
så imorse var jag och min sambo krilleponken hos optikern. och det var värre än vad någon av oss trodde.

både jag och krille hade nedsatt syn, brytningsfel och vi båda var översynta. så det snabba besöket hos optikern tog två timmar. vi testade bågar huuuuuuuuuur länge som helst innan vi kunde bestämma oss.
jag tog ett par bågar från Christian Dior och krilleponken hittade ett par jättetuffa bågar från Converse!
så nu är vi båda glasögonormar.... så just "en jävla glasögonorm" med eddie meduza har fastnat på hjärnan idag.



så fort jag får hem dem nya glajorna så kommer jag lägga upp bilder för er :)

Kommentarer
Postat av: Morsing

Låter spännande!

Själv får jag alltid ont i huvudet av glasögon... Men linser är såååå dyrt. Får se hur jag löser det hela i framtiden. Men jag vill gärna fortsätta med linserna...

2009-11-11 @ 19:06:57
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0