lager 157

idag hade jag min lediga dag från jobbet! ska jobba hela veckan + helgen + nästa vecka. 10 dagar i rad, kommer bli greeat. inte.
så iallafall passade jag på att göra nått roligt idag! så jag tog med mig min vän carp och drog till gällstad, lager 157.
som vanligt var det ganska dåligt med kläder jag gillade... jag tycker mest dem har en massa jeans (som jag alrdig använder längre!) där i mot har dem en hel del killkläder! och eftersom pappa fyller år på lördag, och krille fyller år om några veckor så fick jag köpt lite presenter. niiiiiiice :)






har slappat framför bonde söker fru, och nu är det dags för efterlyst!

Kommentarer
Postat av: veronika

Joo det känns skit gött !! bara bilen och ett jobb som saknas :P hur går det med allt själv då? :)

2009-10-22 @ 13:32:21
URL: http://.blueiceeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0