iphone 4?

när iphone kom till sverige blev det en jävla hets på att vara först med den... jag var flera månader sen.
nu har iphone 4 kommit, och eftersom jag jobbar på telia itself så är det såklart hetsigt bland mina kollegor.
vissa har redan fått den, medans vissa står på kö och väntar på att få den hemskickad. jag fattar bara inte grejen?
den ser typ exakt likadan ut, den har mer eller mindre identiska funktioner och den är svindyr. varför är det sådan hets att alltid vara först med just apples grejer?
är det inte skitlöjligt? eller borde jag också byta bort en fullt fungerande och hel, ja nästintill ny iphone bara för att det har kommit en nyare modell? jag är tveksam.






Iphone 3G







Eller Iphone 4G?

Kommentarer
Postat av: Mecasa news iphone

Har beställt min nu, och väntar spänt på posten =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0