jag är med bil!

tidigare i veckan köpte jag min första egna bil! det blev en röd saab 900 turbo. jag ska försöka lägga upp bilder på denna skönhet snart! det känns bra. en riktig befrielse! tänk va skönt att slippa låna mamma, pappa eller mormors bil stup i kvarten.

idag flyttar sara, min fruga, till norge. det känns ganska konstigt. visserligen har vi inte träffas och umgåts så mycket som jag önskat senaste tiden men jag har ändå alltid vetat att hon bara är en kvart bort med bilen. nu är hon betydligt längre bort...
men jag får väl ta och köra till norge i höst! för där har jag blivit lovad tacobuffe när jag kommer fram :D



puss och hejdå frugan! <3


Kommentarer
Postat av: FRU

Aaw söte :) Skynda dig! TACOS <3

2010-08-12 @ 21:47:54
URL: http://sarastaberg.blogg.se/
Postat av: VOLVO

Men ärligt talat: Vem vill se bilder på en Saab 900 turbo. Släng bilen och börja gå......igen...

2010-08-19 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0