Dag 5 - Vad är kärlek?

Jag kan säga helt ärligt att innan jag träffade min nuvarande fästman och sambo visste jag inte vad kärlek var. Jag trodde att kärlek innebar att man svävade runt på rosa moln hela dagarna. Så är det inte riktigt. Kärlek enligt mig är när man känner att man hör ihop med någon, oavsett ålder, utseende eller annat ytligt och kan dela vardagen ihop. Det ska kännas naturligt årets alla dagar. Jag har hittat min stora kärlek. Visst har vi haft perioder när relationen känns som en liten flotte på ett öppet stormigt hav. Men vi tar oss igenom även dem perioderna, och det är vad kärlek är. Att kämpa för varandra i ur och skur. För hur jävla förbannad och besviken man må vara på varandra så finns det alltid sätt att ta dig ur det, om man älskar varandra. Jag älskar min fästman mer än något annat på denna jord. Och jag kan inte tänka mig att leva utan honom <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Wow vilken snygg blogg du har...!

2010-12-09 @ 12:22:39
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0