min spännande helg!

det är ganska surt att jobba helg... speciellt nu eftersom joss är hemma! dem har vart ute både fredag och lördag, och jag har jobbat! gud va roligt.
jag var nära på att bara gå ifrån jobbet och säga upp mig i fredags. men jag insåg ganska fort att det kanske vore korkat.

igår slutade jag jobba vid nio, lagom tills att melodifestivalen och sånt trams var slut. förstår ni att det är jobbigt att sitta med digitaltv-support då?
gnälliga jävla svenskar! "åhneeeej, bilden fladdrade när det var dags för peter jöback! och när det var pernilla wahlgrens tur var det knappt någon bild alls!!!"
hur som helst. efter jobbet åkte jag till ica för att lyxshoppa lite i tröst. jag köpte ben & jerry-glass, tropicanajuice, fruktsallad, kesella och skvallertidningar.
jag har för övrigt upptäckt att phish food är en av mina absoluta favoriter bland ben & jerrys!





här har ni en fin bild jag gjort på 1 minut som beskriver min lördagskväll:


Kommentarer
Postat av: Sanna

gott!

2010-03-03 @ 21:59:42
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0