skaffa ALDRIG comhem!

vänner, jag säger bara en sak. skaffa aldrig, aldrig, ALDRIG comhem!
jag tyckte vi hade jävligt dyra fakturor... krille ringde ändå och nergraderade vårt bredband från 50 Mbit till en lägre hastighet i höstas. men nu då så visar det sig att istället för att nergradera från 50 Mbit till 10 mbit har dem lagt upp ett extra abonnemang med 10 Mbit, men mitt 50 mbit bredband har aldrig tagits bort.
och allt detta på autogiro, så har inte tänkt på det. då svarar dem JÄVLA idioterna på comhem att vi borde uppmärksammat det tidigare, och att dem inte kan hjälpa oss nu eftersom ånger och reklamations-tiden har gått ur. nu har vi fått en påminnelse på 1000 kr och en faktura för nästa månad på 900 kr!!! och dem vägrar hjälpa oss! jag har alltså betalat för dubbla abonnemang i flera månader, och kommer inte få dem pengarna tillbaka, TROTS att det var comhem som gjort fel. kul att SKÄNKA pengar till dem. idiotkundtjänst! och otrevlig kundtjänst har dem också. helt otroligt!


nej, tacka vet jag telia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0