tack! <3

Vilken underbar tjejkväll jag hade hemma på min födelsedag! Jag hade gjort en tacopaj som blev en riktig höjdare! Och så fruktsallad med kesella. Kan det bli bättre?Självklart blev det en hel del rosé, cider och annat gott till detta. Och en jäääävla massa tjejsnack! Bäst för kvällen var ju helt klart ”jag har aldrig” där det kom fram en hel del smaskig info om folk ;)Fick riktigt fina presenter också! Blandannat fina kaffeglas, en lilla-my-mugg, presentkort och produkter från the body shop (obligatorisk present från frugan)

Såå, tack åter igen tjejer för att ni gjorde min 21-årsdag så nice!

 Igår, söndag, hade jag släktkalas istället. Dock var jag inte lika ambitiös, utan vi beställde hem kinamat och tårta istället. Fick även igår fina paket. Av mamma och pappa fick jag blandannat massa nya träningskläder, träningsskor och annat jag ska ha till gymmet.
Av krille fick jag förkläde och grytlappar…. Tydligen vill han att jag ska stå mer i köket?!
Fick också pengar, mer presentkort, klänningar mm.

 

 

Tack mina vänner och min familj! <3 ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Sara

Mina kakor då? :(

2010-02-22 @ 23:51:23
URL: http://sarastaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0