real love.

jag mår sådär idag. var jag faktiskt tvungen att gå hem tidigare från jobbet.
det hela började igår. efter jobbet träffade jag joss. vi gick först en sväng på stan, och jag hade hela tiden lite ont i magen men inte värre än vanligt.
(senaste tiden har jag haft lite problem med magen så det var inget jag direkt reflekterade över.)
sedan gick vi till restaurang danilo som ligger vid bion. då tyckte jag magen gjorde lite väl ont, och jag kände mig illamående. jag gick på toa och sedan tyckte jag det kändes ganska bra igen. jag kunde äta som vanligt, dricka alkohol och jaa, mådde helt enkelt bra! vi gick på filmen, och det var ingen större fara. sedan åkte vi hem. DÅ, väl hemma blev jag illamående igen och fick kramp i magen. så det var bara att spendera större delen av natten på toaletten. KUL!


imorse när jag skulle gå till jobbet var jag såklart trött, men jag tyckte ändå att jag kände mig bra igen. jag åt dock ingen frukost men jag kunde dricka utan problem. sagt och gjort, jag åkte till jobbet. första timman gick jättebra! sedan blev jag hungrig, köpte frukost och då, pang, kom illamåendet tillbaka och jag kände mig återigen spyfärdig.
jag gick på ett informationsmöte och jag satt under hela mötet och kallsvettades. så nej, sedan bestämmde jag mig för att istället åka hem. sååå, här ligger jag nu och tycker synd om mig själv!




filmen igår var förresten helt okej. vi såg "Farsan". både jag och joss hade väl hoppats på att den skulle vara som "jalla jalla" eller "kopps" men det var den inte! inte alls lika rolig. på vissa ställen visste man inte om man skulle skrata eller gråta. men ändå, helt okej film :) att dessutom få en underbart rolig kväll med joss är bara det tillräckligt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0