vi kisade mot kameran och log!

seriöist, nu vill jag ha vår! bort med all snö. jag vill ha rosa klänningar, converse, solglajjor, uteserveringar och annat vårmys!
och så vill jag ha lön också. hur långt är det kvar? minst 2½ vecka va? jag har nämligen varit ganska sparsam denna månad. (vissa vet varför!)
men nästa lön, då ska jag unna mig lite! ska börja med att köpa en ny digitalkamera. jag har visserligen min systemkamera som är gryyym MEN den är klumpig att ha med sig om man bara ska ut på stan, ta en fika eller ta med sig på semestern.
och mina andra små digitalkameror verkar ha gett upp totalt. den ena fungerar inte blixten på, och den andra har bara blivit allmänt kass.

så, jag har kollat lite på olika kameror. det lutar åt en canon igen! helst en rosa ;) någon som har tips på en grym, men inte ALLT för dyr (under 4 tusen) kompaktkamera?
nästa inköp är en ny laptop. men det får nog vänta en månad till...
 


Kommentarer
Postat av: Jhonny S

du har ju en kamera i mobilen kvinna :P haha

men så länge du håller dig till en Canonkamera så är det nog inga problem ;D

2010-03-11 @ 18:56:16
URL: http://amarvelousworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0