tur och retur

nu har jag påbörjat min period med 7 dagars arbete. dag 2 är snaaaaaart avklarad. bara 5 dagar kvar då! inte så illa, det är ju egentligen bara en vanlig arbetsvecka kvar.
men visst, det är inte jätteroligt att jobba helg. speciellt inte nu när det varit valborg...

är det någon av er som beställt kläder via H&M och behövt retunera dem? jag har beställt typ 7 klänningar och massa tunikor.
igår fick jag hem några av dem, men dem uppfyllde inte riktigt mina förväntningar. därför tänker jag skicka tillbaka några av dem.... men kan man skicka dem i en vanlig påse då? eller hur fan gör man? man fick ju med en retursedel man ska klistra på.... men vart ska man klistra på den?
jäkla h&m. men å andra sidan fick jag en jäkla massa fina och bra kläder! :)


Kommentarer
Postat av: Mli

Jag retunerade tillbaka mina skor i den påse jag fick dem i.. Så det borde ju funka, se bara till de inte du inte får betala för grejerna. Hoppas du mår bättre idag! <3

2010-05-04 @ 09:21:58
URL: http://mlievensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0