Dag 1 – Presentera mig själv

mitt namn är lisa larsson. jag är snart 22 år och bor i sävedalen som är en liten stadsdel i östra göteborg, tillhörande partille kommun.
här bor jag med min samo christian i en jättesöt liten lägenhet. dock håller vi för fullt på att leta efter en större lägenhet. vem vet när två blir tre?
jag spenderar mycket tid av mitt liv på mitt jobb, på telia. jag trivs otroligt bra med mitt jobb och känner för tillfället att jag kommer bli kvar för resten av mitt liv. självklart är detta något som kommer kunna förändras. vi får se helt enkelt!
när jag inte är på jobbet umgås jag med min familj och mina vänner. jag försöker alltid utnyttja och hitta på så mycket som möjligt på min lediga tid. jag älskar också att resa, och försöker komma iväg på minst en utlandsresa per år.
jag har också ett stort intresse för musik och foto. är dessutom väldigt djurkär. mer info om mig lär ni väl få de resterande 29 dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0