skojävlar.

jag köpte förra helgen ett par jättefina höstkängor. nu har jag använt dem i en vecka, och redan har sulan innuti börjat släppa.
INTE okej på ett par skor som kostar över tusenlappen. jag tror jag ska skicka ner mormor och reklamera dem...
mamma tjatar om att jag ska köpa bally-kängor. hon har minsann haft sina i 15 år, och kackat om dem en gång och det är tydligen den bästa skon i hela vääärlden.
visst, jag har också hört att dem är jävligt bra i kvaliten och att dem är tidlösa och man kan ha dem vinter efter vinter. men tröttnar man inte?
jag är ju sån som köper nya skor inför varje sässong. jag får ta mig en funderare.... kanske är det en bra julklapp? fast. då är det ju försent! gosh.
varför fyller jag inte år snart?






detta är för övrigt skorna som är "trasiga"....


Kommentarer
Postat av: Linnea

Stackarn, sjukt segt. Men skorna var snyggaa! Sitter i likande sits, funderar på vad de ska bli för vinterskor... Dem kostar ju en del så man får tänka till lite där ;). Btw, hört ngt från digital?

2010-10-07 @ 00:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0