happy birthday dear friend lisa

vilken kalashelg det kommer bli! jag älskar att fylla år. till att börja med har jag långhelg och är ledig från jobbet.
imorgon kväll kommer det lite vänner hem till oss! framför allt mina girlfriends.
lite förfest och häng sedan blir det ut på stan å dansa! herregud vad jag längtar efter att få dansa. *slår klackarna i taket*
hoppas på en grym kväll.


på lördag kommer svärmor och lennart hem till oss på middag, och sedan ska vi gå på bio. vi ska se den nya åsa-nisse filmen. jag har läst att den fått skitdålig kritik,
men måste ändå se den! och ofra brukar jag och kritiker inte riktigt dela samma åsikter om saker och ting.


på söndag är min själva födelsedag. dock kommer detta bli en lugn dag, med en stillsam middag hemma hos mamma och pappa. krille jobbar och resterande familj är borta eller upptagna.
jag funderar på vad jag ska önska mig för födelsedagsmiddag. mamma har föreslagit att alla får beställa vad dem vill från i love pizza (känner ägarna!) och dem har verkligen stans bästa pizzeria, och är dessutom sveriges första konceptpizzeria.
lyxpizzeria helt enkelt!
vi får se...


kommer bli en NICE helg hursom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0