scissor sisters

igår var jag hos frissan. jag har försökt spara till långt hår nu, och jag VET att man måste klippa det ganska ofta för att hålla det helt och på så sätt blir det snabbare långt. men jag har slarvat. innan igår hade jag inte klippt mig sedan innan semestern i sommras. alltså i slutet på juni. INTE OK att gå med så slitet och långt hår som jag gjort sista veckorna... håret krullade ihop sig som dreads mot slutet.

så igår fick det äckliga håret åka av. och nu har jag typ page. jag trivs inte alls, jag vill inte alls ha så här kort hår. men jag inser att det helt mitt eget fel att min frisör var tyvungen att klippa såpass mycket.
fick iallafall fina slingor och slipper utväxt! man får vara glad för det lilla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0