Dag 26 – Mina rädslor

jag vet att jag inte följer schemat riktigt... dessa 30 uppdateringar skulle ta december månad. nu är vi snart i februari. det blir ungefär ett inlägg varannan dag. skäms. så, det är inte "dag 26" utan snarare "ork till uppdatering 26"
idag skriver jag om mina rädslor....

jag har en fobi - och det är spindlar. visst, många är rädda för spindlar. men jag har fobi. hjärtat slår snabbt, jag blir skräckslagen och kan inte tänka klart. någon annan måste komma hem till mig och ta bort spindeln, det gör jag inte själv. efteråt börjar jag ofta storlipa och blir såklart generad också, jag menar. en sånt litet litet djur? men näe, gud. jag tycker verkligen det är Ä-C-K-L-I-G-T!


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha! Mes ;)

2011-02-01 @ 13:50:09
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/
Postat av: Caroline

Den är också min favorit! tänkte bara typ klä om sitsen till något pälsigt hehe.

2011-02-01 @ 14:11:36
URL: http://enbyggtjejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0