svar på frågor!

haha, jag fick bara 3 frågor. det kanske inte finns så mycket ni undrar om mig? jaja, kommer ni på fler frågor kan jag såklart svara på dessa också i senare inlägg :)


Hur länge har du och din kille vart ihop? Tror du ni kommer va ihop länge? / Malin
jag och min pojkvän har varit tillsammans i ca 4 år, och varit förlovade 2 år. vi har bott tillsammans i ungefär 2½ år. eftersom vi planerar vår framtid ihop med barn och precis har skrivit kontrakt på en större lägenhet tror jag självklart att vi kommer leva med varandra hela livet. jag hoppas iallafall det, för jag älskar min pojkvän väldigt mycket.

LIIIISA! varför har du bara bilder på gamla gubbar på din plats? :D / Telianen
haha som jag sagt typ en miljon gånger tidigare så har jag en svag punkt. äldre män! att jag sedan printat ut bilder på mads mikkelsen, per morberg, mikael nyqvist och mikael persbrandt och förpestar mina jobbarkompisar med är väl kanske lite i överkant :D



Varför pissar du på katten? / skunken
kul krille, jättekul :) för er som inte förstår frågan är det ingenting att förstå. det är ett internt gammalt skämt.
om man säger "pissa på katten" fort flera gånger låter det som man beatboxar. sen fick jag frågan av några kompisar om jag kunde åka på bussen och spårvagnen hela vägen hemifrån till jobbet och skrika "pissa på katten!" om jag hade fått en lägenhet på avenyn för besväret.... haha





OCH OM NI INTE HÖRT TIMO'S HYLLNINGSLÅT TILL GÖTEBORG, LYSSNA NU.
denhär ska spelas på min begravning. http://www.youtube.com/watch?v=b4pLKFALqXA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0