du är resan som jag velat ska ta fart

det är mycket som händer nu. min sambo ringde förut och sa att det fanns biljetter kvar till mustasch i scandinavium på fredag.
jag älskar mustasch och framför allt ralf gyllenhammar. vilken man! så jag ska se till att få ledigt på fredag så vi kan gå.

många konserter och spelningar på gång nu... först maiden 1 juli och sedan metallica bara två dagar efter.
som jag la upp igår, och som ni vet så fick jag biljetter till metallica.
gick upp tiiiidigt tillsammans med joss (sov i hennes källare natten till igår, BÄST!) och drog in till stan för att köa.
väl utanför scandinavium var det lång kö, och dessutom var det svinkallt. när vi väl hade fått biljetterna strax innan klockan tio rusade vi till bilen och körde till hemköp för att köpa frukost.
sedan tog vi ett bad! (läs: jag tog ett bad, joss fick fotbadet!) haha <3 joss my love.

imorgon är jag ledig. då måste jag verkligen börja packa på riktigt! bara 3 veckor kvar till flytt och hittills har jag typ bara packat porslin och köksprylar.
tänk när alla kläder ska packas... eller badrummet.
äh, det är bara att ta tag i det! men nu, KÖFFE!



lars winnerbäck - för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0