satan i gatan

veronica maggios nya album är helt crazy. varenda låt är galet genomtänkt och texten slår så jävla hårt i mitt hjärta. det är precis som om hon har varit i mitt huvud för att hämta inspiration till alla texter. skrämmande.veronica – vill du gifta dig med mig?


apropå bröllop. i sommar ska sanna och markus gifta sig. jag längtar som en tok, och jag är övertygad om att det kommer bli ett jättefint bröllop.
jag har försökt få min sambo att förstå att jag gärna gifter mig också, men vi är inte riktigt överrens på det planet. jag antar att det är något som jag får ta tag i själv och tjata mig till… det brukar dessvärre funka så.


jag är namnet som du har på armen
det kommer alltid vara vi
för jag är namnet som du har på armen
vi kommer alltid ha Paris



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja hon är helt sjukt bra! <3 Snacka om ett lyckat album.

2011-05-14 @ 13:34:03
URL: http://englatankar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0