i have my freedom but i don't have much time

är så sjukt trött. var det igår också. kan det vara årstiden? orkar knappt gå upp alls på morgonen, och när jag väl kommer upp är jag skittrött tills jag går och lägger mig på kvällen igen. förstår ingenting. nåja, jag hoppas att det snart går över. dock borde jag börja träna lite oftare igen. igår efter jobbet åkte jag och krille för att hämta en crosstrainer som min svärmor köpt. kanske borde jag också köpa nått sånt? eller näe. har ju ett årskort på sportlife som bara ligger hemma. kanske skulle försöka träna och sola i alla fall en gång i veckan. någon som är sugen på att haka på? är så tråkigt att åka dit själv. måste ha någon med mig som motiverar!
som jag nämt tidigare i bloggen så ska jag opereras i höst/vinter. jag ska göra en gastric bypass, alltså en magsäcksoperation. och efter den är det alltid bra om man tränar lite. jag behöver inte bli ett freak, men för att hålla igång kroppen och för att läkningsprocessen ska gå bra är det viktigt med motion.


imorgon ska jag hem till josefin och solmaz och träffa deras lilla sötaste lilja :) hon är verkligen en såå söt unge.
och jag tror också att hon har dem bästa mammorna i världen! jag är riktigt avundsjuk. kanske kan jag och lilja byta plats? åh, det vore skönt att ligga i en vagn och bli runtputtad på stan.
ska bli kul att se lägenheten också, dem har nyss flyttat till lite större. lika bra, för snart börjar väl lilja springa runt!


xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0